Ben özel bi klinikte profa götürdüm sırf bu yüzden 9 aylıkken 🤦🏻♀️ Eeg takıldı 24 saat baktırdım korktugum birşey yokmuş doktor normal değil demişti eeg ye girmeden önce doktora heyecanlanıp yapıyordu odasına girnce sürekli yapıyodu heyecanlandıgında eeg sonrası takip edilcek iki yaşına kadar dedi bidahada aokmadım eeg ye geçti gitti 2 yaşında şimdi