Coolmum Selam anneler, bebeğim 1 aylık ve şuan her şeyi emme modunda, eli,kolu vb. Kolunu emerken morarttığını düşünüyorum çünkü bebeğimin tam emdiği bölgesinde morluk oluştu, bunu yaşayan var mı daha önce ?
Ayazcyln Coolmum biz hiç morluk yaşamadık ama parmaklarını kıpkırmızı yapana kadar emiyor karnı tok dahi olsa emiyor
Coolmum Fatosef doktora attığımda direkt kan tahlili istedi🤦🏻♀️ Bende emmeden olduğundan eminim ama işte doktorlar panik yaptırıyor