Kızlar oğlum 2 yaşında suyu çok seviyor sürekli banyo yapmak suyun içinde kalmak istiyor şişme havuz almış babası geçen gün. Gün içinde sıcak ılık su koy içine oyuncaklarını koy oynasın sende işlerini yaparsın diyo tabi öyle çok su koymicam çok az ayak bileklerine kadar su koyarım ama içinde böyle 2 saat falan kalsa sorun olur mu üşütür mü sizce çok hareketli bir çocuk hiç durmuyor yerinde belki suyla oynadıkça durulur biraz