Deletedmom0015 Arkadaşlar ben bebegımın olduğu odanın camını acmıyorumda yanındakı odayı acıyorum uyurken üşür feln dıye ama oda sıcaktan uyuyamıyot actığım zamanda kusuyor ben cama baglyorum siz ne yapıyoraunuz
Ceymus Deletedmom0015 bende açıyorum canım sabaha kadar açık kalıyo bebegin kaç aylık bizimki 2 bucuk aylık. Hemde zıbınla yattıyo üstüne bi müslin atıyorum onuda açıyo. Bir aydan sonra hep öle yaptım allaha şükür hiç hasta olmadı nasıl alıstırırsan öle gider
Bebeminnie Deletedmom0015 karşılıklı açmayın cereyan yapmasın yeterli, kusma fln olmaz oksijen almakla :) sıcaktam daha kötü olur cocuk isilik olur huysuzlaşır bence bu havalarda cam hepp açık kalmalı biz hep klimalı odada oturuyoruz zıbınla duruyor bebeğim hasta fln olmuyor
Babe Deletedmom0015 ben aciyorum gayet guzel serin serin uyuyor.tek zibinla yatiriyorum uzerini de örtmuyorum.Terlemeleri daha sakincali
Yesim34 Deletedmom0015 bende acıyorum bazı zamanlar acık yatıyoruz yeni 2 ayına gircek bebegim bence ac canım Sıcaktan hem yatamaz hemde oda havasız kalır havalndır bunalmasın cocuk kusmasında bişey yok kusabilir benim bebegimde kusuyor genellikle fazla gelen sutu cıkartıyor diyor buyuklerimiz okadar tedirgin olma ustune bişey ortersin bişey olmaz allahın izniyle
Meryemmtemev Deletedmom0015 cam açmakla hasta olacagnı sanmam benim kız 3 aylık uzun zamandır klimalı odada zıbınla uyuyor sıcaga alıştırmayın kışın cok zorlanırsınız en ufak soguksa yazık hasta olur
Ruhak Meryemmtemev aynen bende camı açınca sesten uyandığı için vantilatör çalıştırıyorum hiç hasta olmadı 🙏
Zumraderya Deletedmom0015 ara ara açıyorum bende çok serinleyince kapatıyorum diğer türlü kapida kapalı olunca havasız kalıyor burnu daha çok tikanir.sizde ara ara havalandirin
Cansuaysima Deletedmom0015 bu sıcakta cam kapalı yatırılmaz geceyi bilemeden ama gündüzleri muhakkak açın oksijen iyidir
biryavuzkusu Deletedmom0015 bebeğimin beşiği camın önündeydi onu camdan uzaklaştırdım sabaha kadar cam açık kalıyor ben üşüyordam onunda üstüne bir kat giydiriliyorum üstünü açtığı için. Normalde zıbın üstüne müslin örtüyorum onuda zaten açıyor. Kendime göre ayarlıyorum yani. Oda bi insan sonuçta sıcaktan uyuyamaz
Aisemzumram Deletedmom0015 aynen bende mecbur acıyorum yoksa cok terliyor geceleri sürekli bez koyuyorum sırtına acmadığımda hem biz uyuyamıyoruz hem o cok sıcaklıyor ama sabahları da cok kusuyor cam açtığım zaman bizde henüz bir çözüm üretemedik.
Mucizem_0809 Deletedmom0015 kız aç camları bu sıcağa biz dayanamıyoruz kusması ondan değildir ceryanda kalmasın yeter sıcaktanda doğru düzgün uyuyamaz çocuk
Cinars14 Sorunsali ne demekk surekli goruyorum forumda o sorunsali bu sorunsali yazanlarii sanirim sorunu yazicaktinizz 🤔
Mduygum Deletedmom0015 canim karsilikli acmaman lazim cami aciyosan kapini kapatman gerekiyo bide o sicaktan kusuyodur cam acmaktan degil
Mduygum Deletedmom0015 camin yaninda mi bebeekkk olmaazz canim benim camdan uzak yerde yatirman gerekiyo 🤷🏻♀️
Cinars14 Deletedmom0015 acma sorunu diyebilirdin bence sorunsal kelimesi turkcede yokk itici geliyor bana baska yazanlarda var dayanamadim artkk sormak istedimm sorun demek varken sorunsal nedr yanii