Reginaphalange ilk 3saat koyduğum ısıda kalıyor. Sonra yavaş yavaş soğuyor yaklaşık 6 7 saat sonra açtığımda bile hiç yenmeyecek soğuklukta olduğu olmadı tam yiyeceği ısıda kalıyor. Ben eğer 6saat gibi uzun süreli bekletip yedirceksem kaynar koyuyorum yemeğini. 1 -2 saat sonra yedirceksem yiyebileceği ısıdan bir tık sıcak koyuyorum. Ben hiç bulaşık makinesine atmadım hep elde yıkadım . dediğiniz sorunu yaşayanlar makinada yıkamış olabilir🤷♀️etrafımdaki herkese tavsiye ediyorum o kadar memnunum👍Skip hopa falan o kadar para vermeye hiç gerek yok. Fiyatıda oldukca makul gercekten👍