Linanurunannesi Kızlar kızımın 2. Ay aşısı oldu ateşli ve zor geçti bugün 3m gün hava çok sıcak yıkamam lazım ama zarar görür diye korkuyorum
Alparslanmom Linanurunannesi biz dün 18 ay aşısını olduk ben unuttum aşı olduğunu yıkadım o gün bişeyde olmadı. Sizin üç gün geçmiş artık yıkayabilirsiniz. Normalde aşının olduğu gün yıkanmaması gerekir. Siz fazla beklemişsiniz
Babe Linanurunannesi Sadece koldan yapilan asilarda 3 gun yikamamaniz gerekiyor.Bacaktan olanlarda ayni gun yikaniyor Sizin 3 gun gecmis bugun aksamuzeri yikayin bence.Biz 2.ay asisini carsamba yaptirmistik ben cuma gunu yikadim kizimi.6.ay asisinda o gun aksam yikadim.