Sema345 benimde 5 ay 7 günlük gece resmen uyumuyor sürekli hareket halinde , ama ağlamıyor ayaklarını kaldırıp yere vuruyor üzülüyorum da ayakları acıyacak diye böyle böyle de üstünü açıyor sıpa, ilginç yanii anlamış değilim ama en azından ağlamıyor buna şükür aman maşallah tebarekeallah 🤭 kendi kendine bişiler yapıyo