İyi akşamlar hanımlar. Taze henüz 4 aylık anneyim. Bebeğim 2 gündür düşmeyen ateşe sahip, doktoruna götürdüm tahlillerinde crp değeri 1.28 çıkmış bu sonuçla antibiyotik başlatamam dedi. Ateşini nasıl sabit tutabilirim. Enfeksiyonun geçmesi için anne sütünün yeterli olacağı kanısında. Şimdi acile götürmeyi düşünüyorum, calpolle ateşi ortalama 1.5 saatten sonra düşmeye başlıyor. Kısa zamanda tekrar çıkıyor. Fitil kullanmayı denesem daha kesin sonuç alabilir miyim??