Kızlar bebeğim 3.aydan beri ayaklarını çok kullanyor mesela oyuncak uzatıyorum ayaklarıyla aalıp eline getiriyor . Elimi uzatıyorum ayaklarıyla tutuyor çekiyor kendine . Biberon veriyorum ayaklarıyla kıstırıp ağzına götürmeye çalışıyor sonra elleriyle alıp içiyor . İnsanlar onu sevmek istediğin de eğilip canım bebeğim falan derken ayakalarıyla insanlara cici yapıyor . Çok takılıyorum ya acaba neden böyle diye hiç başına gelen var mı şuan 7 ay 7 günlük