Doğduğundan beri uyku sorunu var oğlumun gündüz uykusu iyi ama gece olunca işkence başlıyor iki üç saat uyur sonra mızırdanma başlar en az iki saat bazen uyanır tek başıma kırık dizimle baş etmeye çalışıyorum çok yoruldum geçen dr götürdüm iki yaş sendromu dedi azı çıkarıyor uyku yapan bir ilaç verdi on gün kullandı hiç bir değişiklik yok diş çıkarsa rahatlar mı onuda bilmiyorum çocuk sanki bana işkence ediyor sabah işe gidicem uykusuz eş deseniz ayrı bir dünya çok pişmanım evlendiğime asla yardımı yok Çevremdeki akıllar salla rahat uyur dediler kolik ve allerjik bebekti hala sallayarak uyutuyorum ama hiç yerinde durmuyor az önce uyudu iki saattir uğraşıyorum kollarım koptu bir bebeğin neden anne ve babası olduğunu bana iyi anlatıyor oğlum ama baba yok işte destek olmayınca psikoloji de kalmıyor