Brck Bir şey söylemek istiyorum bu ve buna benzer kişiler tarafından saçma sapan yorumlara saatlerce maruz kaldım,canım sıkılmadı değil, ama bu kişileri başkalarının da postlarında yine aynı konuşma tarzları ve tartışma ortamı içinde görüyorum. Üşenmiyorum ve saatlerdir bu kadınların kimlere hangi postlara kadınlara yorumlarıyla nasıl tutum sergilediklerini okuyorum, hatta bana da paylaştığım postta bu şekilde yaklaşan aynı iki üç kişiyi yine başka birinin postunda aynı hal ve tavır içinde davranırken gördüm. Ve bu gördüğüm posta yapılan haklı yada haksız hiç fark etmez bu gaddarca yorumun bi kadını hatta emziren bi kadını ne derece etkileyeceğini bilmiyormuşçasına davranılması beni şok etti. Tek tek kimlere neler yazmışlar, aklı selim olan kadınlar bu kişilere ben gibi nasıl anlam verememiş, hatta benim gibi profillerinde kadınların paylaşımlarına nasıl bu şekilde yorumlar yaptığını da dile getirmiş. Ruh emici insan tipi, birini yada birilerini, eleştirmekten, kendi mutsuzluğunu, tatminsizliğini, olmamışlığını, başkalarını küçük görerek, yargılayarak, eleştirerek kendilerini rahatlatıyorlar. Onca yorumuna baktım bir kadına bile iyi bir şey güzel bir şey yazmaz mı bi kadın ya…