Doğum yapalı 6 ay oldu. 4. Ve 5. Aylarda adet oldum ama 2 veya 3 gun cok az lekelenmeyle bitti. Bugün tekrar regl başladı ama çok geliyor doğum öncesi hiç böyle adet olduğumu hatırlamıyorum. Afedersiniz tv izlerken dalmışım eşim uyandırdı pijamama kan cıkmış o derece. Normal bir durum mu anneler doktoruma görünmeli miyim?