Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 10 günlük havalar sıcak olduğu için su vermeye başladım şimdiye kadar sadece anne sütü aldı. Ama tadımlara başlayayım yavaaştan dedim birde diş çıkartıyor diye karpuz verdim sonra ishal oldu daha doğrusu normalde 2 günde bir kaka yapan bebek hergğn ve günde 3-4 kez kaka yapmaya başladı neyse karpuzdan diye bir daha karpuz vermedim bu hafta yardımlara başladık yoğurt verdim sevdi 3 gün kuralı ile ama hala kakası düzelmedi günde 3-4 kez devam ediyor çişi azaldı bunda da dişi ağrıyor diye de carpol veriyordum geceleri hadi onu da bıraktım artık tadımı da bıraktım yarın patatese başlayacaktık valla ondan da korkuyorum o iyi gelir aslında ama ne yapacağımı şaşırdım dişten mi karpuzdan mı yoğurttan mı oldu şaştım kaldım bugun hiç birşey vermedim hala aynı