BirAlparslanAnnesi elfeyllzdmr 7.ayda ayırdım mecburiyetten yoksa 4.ay bitiminde ayırmayı düşünüyordum ancak araya tayin işleri girince uzadı. Suan oğlum 18 aylık büyük rahatlık
Myrose elfeyllzdmr 11 aylıkken ayırdım şuan 12 aylık yatağının yanında baza var arada ihtiyaç duyduğunda bende yanında yatıyorum
DeryaEla Bir buçuk yaşındaydı kizim.montesori yatak yaptirdim.girip çıkıyordu bisey oldumu yanımıza geliyordu.Şuan 2. Kizimı büyütüyorum.emzirdigim için emzirme bitimi ayırmayı düşünüyorum:)