Leila65
Benimkide hep oyle csnim sanirim normal bende doymadi sanip mama veriyorum kuvezdede kaldigindan biraz hassas davranıyorum sanirim ama hem memr bazen mama da veriyorum doymadıgini saniyorum ama doktorum dediki doymuyor olsa aglar huzursuzlanir bunu zatem ac oldugunu anlayabilirsin bebek tepki gosterir dedi