aylizinannesiii hareketli ama hızı yavaş 😂 o yüzden çok aşırı hareketli dersem yalan olur . Hızlı yürür mesela ama oyle hızlı koşmaz mesela ya da ani hareketlerle hızla koltuktan inip çıkmaz garantici bizim kız önünde atacağı adımda bir çukur varsa bile duraklar elimi tut diye o yüzden de geç yürüdü zaten 17 aylıktı yürüdükten sonra hareketlendi baya ama dediğim gibi yavaş şekilde yapıyor genelde yoksa evin içinde sürekli hareket halinde iş bulamaz bir oyana bir bu yana yürür ama tıngır mıngır yürür 😂