Merhaba, bebeğim 3 ay 20 günlük gazlı bir bebekti hep. Ancak azalacak diye ümitle beklerken şu aralar özellikle geceleri ağlayarak uyanıyor ya da bacaklarını pat pat attırıyor.
Halbuki emzirdikten sonra gazını alıyorum. Yatmadan karnını zeytinyağıyla masaj yapıyorum. Kakasını yapması için hareketlerle destekliyorum. Damla olarak da nurse harveys ve relaktaz kullanıyoruz.
Gece uykusunda bu şekilde huzursuz olması ağlaması bacaklarını atması beni çok üzüyor. Nedir çözümleriniz ne zaman bitti bu durumlar?