Merhabalar anneler, dün gece 24 aylık kızım ateşlendi uykusundan ağlayarak uyandı baktım ateşi var anlam veremedim en son dişine bakayım dedim sol alt ve üst 2.ci azı dişleri damağının bir köşesini yarıp çıkmış hemen dolven verdim elini yüzünü yıkadım bir şekilde ateşini düşürdüm zaten uykusuz olduğu için uyudu sabah erken kalktı yine az ateşi vardı ama canı iyiydi veslhasıl şimdi uuuyor ölçtüm göğüste 38.3 başta 37.1 ateşi var ilaç vereyim dedim bir türlü kalkmadı hem geceden uykusuz hem halsiz zorla ilaç içirdim uyuyor şimdi. Kaka da bugun yapmadı ki anlam vereyim ( diş çıkarma döneminde kızım genelde ishal olur )
Sormak istediğim bu diş ateşi midir yoksa parkta enfeksiyon falan mı kaptı ?
Devam ederse bu gece uyanırsa hemen hastaneye götüreceğim ama uyandırmalı mıuım şimdi bilemedim