Bebeğim 48 günlük 15 günlükken kaka sıkıntımız başladı biogai kullanıyoruz ilk önce 1 gün yapıp bi gün yapmıyodu şimdi 3 gün oldu yapmadı ıkınıyo ama yapamıyo yavrum doktorumuz zeytin yağı koy mamasına demişti koyuyorum başlarda fayda etti sanırım artık etmiyo