Rum bende o yüzden stor yaptırmıştm üstünede kibar bir tül yaptırmistm güneşligi açınca kenarda yığılması hoşuma gitmiyordu. Ama şimdi o kadar zor geliyorki balkonum yok banyoda katlayarak yıkıyorum kat izi oluşuyor falan çok zor geliyor bana artık. He birde halı yıkamacılar storda yıkıyor ama baya pahalıya yıkıyorlar