Rzergur ben artık bu tarz soruları duymuyorum önemsemiyorum önemli olan bebeğimin sağlığı tutturmuşlar anne sütü yahu kimsesiz bebeler neyle besleniyor doğumda annesini kaybetmiş yavrular kimse kusura bakmasın ebeler emzirme danışmanları instagramda dolmuş taşmış sürekli anne sütğ meme meme meme meme meme yahu kanserden 2 göğsü alınan kadınlar var bunlar ne yapsın bu kadar önemli bir konuysa neden ücretsiz destek sağlayan yok herkesin bütçesi yetmeyebilir daha bir sürü şey yazardım da yoruldum gebelik döneminde başıma gelmeyen kalmadı plesanta previa gebelik şekeri gebelik tansiyonu evladım 10 gün yoğun bakımda yattı ben gebeliğimin her hafta 3-4 günü hastanede yatıyordum bebeğimi kaybetmemek için erken doğum olmaması için ve sütüm olsun diye yapmadığım şey de kalmadı