Alparslanannesi123 Selam kızlar boğazımda enfeksiyon var 2-3 gündür doğal yollarla geçirmeye çalıştım geçiremedim acile gittim doktor aksef verdi ama emzirdiğim için tedirgin oldum yine de
Aliasafinannesi27 Alparslanannesi123 bende kulland canım antibiyotik sıkıntı oadi 3 defa sadece geceleri içtim 4 saat en az bebeği emzirmedim eczacı öyle dedi gectide çok şükür