Marjinal_Anne2 Merhabalar, aklıma takılan bir kaç konu var kızım konuşmaya başladı yani şöyle ikili cümleler kuruyor artık ama çok heyecanlı ve tekrar ediyor hep cevap veriyorm ama defalarca aynı şeyi söylüyor yani normal mi bilemiyorum
Ikrazumra19 Marjinal_Anne2 4 yasinda hala hic susmaz tekrar eder normal bence cocuk sonucta biride 25 aylik oda ayni kac kere soyler
Dondurmalikahve Marjinal_Anne2 Çünkü konuştuğu için mutlu oluyor ve heyecan yapıyor tekrarlı konuşmada zaten gayet normal ve kendisi tatmin olana kadar bolca cevap vermenizi isteyecektir
Oykubrcn Marjinal_Anne2 bence de normal mesela kızım ben seslenmediğim sürece sürekli tekrar ediyor belki on kere
AnnaKurt Marjinal_Anne2 Sana dedim demi yakında kurar cümle diye 🤭 Neyse benimki de 26 aylık. Sabah bir başlıyor baba işe gitti bana doldurma alacak demeye uyuyana kadar…..
Marjinal_Anne2 Ikrazumra19 yaa o zaman devam edeyim ben cevaplamaya ay bir an dedim konuşmaya başladık şükür ama eksik mi başladık 😵💫🫠😂
Marjinal_Anne2 Dondurmalikahve evet üşenmeden sakince hep veriyorm cevap ama dedim bugün acaba normal bir durum mu bu diye
Marjinal_Anne2 Oykubrcn evet ya gerçekten öyleyiz mesela parka gideceğiz önce yemek sonra gideriz diyorm başlıyor önce yemek yiyii sonra park başlıyor gidene kadar 💆🏼♀️🙄😃
Marjinal_Anne2 AnnaKurt yaa evet başladık çok şükür valla 🫠🙈 evet gerçekten çok Tekrar ediyor artık üzülerek cevaplıyorum resmen 😐 neyse ki bir çok kişide aynı durummuş🙈
AnnaKurt Marjinal_Anne2 Ooo evet annecim Baba gelecek kapıyı çalacak sana dondurma alacak tamam diyorum baştan ben ne dersem onu diyor. Bekle geliyorum şimdi diyorum beeehle behle anne gelsin beeehle diyor jakakaja😂😂😂😂
Duyulurum Marjinal_Anne2 Maşallah 🧡 benim oğlum da cümle kurmaya başladı söyleyince çok mutlu oluyor ve hep onu söylüyor. Bugün hava sıcak hırka giyinmene gerek yok dedim ve gün boyu “hava cıs” dedi 😬☺️
Marjinal_Anne2 Duyulurum ne güzel başladılar çok şükür dile gelmeye 🙏🏻 Kızımda öyle dedim acaba normal mi 🙄
Marjinal_Anne2 AnnaKurt 🙈🙈😅😅 yaaa ahahahaha yerimm maşaallah 🙏🏻🌺 bende diyorm mesela önce yemek yiyelim sonra parka gideriz başlıyor önce yemek yiyiii sonra park ama gidene kadar yolda bile bazen 💆🏼♀️ Dedim acaba başladık konuşmaya ama bi yerlerde bir şey mi eksik 🙄😃😃
Marjinal_Anne2 Ikrazumra19 olsun olsun sorsunlar valla bu anı bekledim ama çok soruyorlarmış harbiden 🫠😵💫😅😅🙈
Pembebeyzmavi Marjinal_Anne2 ay benim kızımda öyle. 2 aylık ve maşallah diyim konuşması gayet güzel ama bişeye bazen takıyor otuz kere söylüyor her seferinde benim cevap vermemi bekliyor. Bende mecbur bazen içimden la havle çeke çeke her seferinde cevap veriyorum😂
Pembebeyzmavi Marjinal_Anne2 valla benim korktuğum daha doğrusu endişe ettiğim başka şeyler var. Mesela kızım yetişkinlerle inanılmaz iyi anlaşır iletişim kurar ama yaşıtlarıyla yok denecek kadar az. Dışarıda veya parkta falan mesela bir yaşıtı yanaşsa yada yanımızdan geçse bile giiiiit gelme diye sinirlenip bağırır hemen benim kucağıma gelmek ister🤦🏼♀️