Asicimm Banada okadar çok şey dediler ki 3aya yakın geçmedi artık kafayı yiyodum sonra silikon kapak taktım gece gündüz süt geldikçe sütün içinde iyileşti bir haftaya
Selin1234 Miracinannesi52 canım karabaş otunu tavsiye ederim birse zeytin yağını ben karabaş otunu kandım ve 2 günde geçirdi canım Dr. İbrahim Saraç in emziren anneler için kuru var zahide yetiş program yaparken katılmıştı bende oradan duymuştum ve 4 ay önce doğum yaptım ve çok kötü yara olmuştu kopmanin eşiğindeydi bu oto kandım ve geçirdi bir daha da yara olmadı
Selin1234 Miracinannesi52 4 ,5 tane karabaş otunu suda 10 dakika kaynaticaksin daha sonra iliyinca sur her emzirmeden önce ve sonra sur ben bazen zeytin yağınida suruyordum
Defne3347 Miracinannesi52 Benimde çok kötüydü canım ama o kremi kullanmayı hiç bırakmadım aşırı yara olduğunda 2 gün dinlendiriyodum göğsümü elimle sagip biberonla veriyodum sütümü ama kremi hep sürüyodum 20 gün filan oldu geçti sonra bu arada kremi sürüp göğüs pedi bırak ben öyle yapiyodum
Yigitmiray38 Miracinannesi52 ölüyordum artık emzirirken ağlıyordum kuzenim garmastan diye bi krem verdi 2 gün sürdüm anında kesti. Her emzirmeden sonra yazıyodu üstünde ama ben bi kaç kere sürebildim bebeğim sürekli emdiği için tavsiye ederim yani
Yigitmiray38 Miracinannesi52 internette de var eczanelerde de vardır özel bi krem olduğu için dr yazmıyo fiyatı hakkında bilgim yok