Zeyha Aaa bu benim eşim olabilir 😂 aynısı eşim de oluyor canım evde dönüp duruyor hastaneye gidelim serum versinler vücuduma bi şey oluyor tansiyonum yukseliyor diyor artık alıştım . Panik oluyor bi anda nabzı yukseliyor . Ben sakinleştiriyorum . O an ben panik yapsam tamam gidelim desem daha kötü olacak . Yok bi seyin sakin ol balkona çık kan şekerin düştü galiba deyip bi şey veriyorum . 15 20 dk da toparlanıyor . Bi anda neden panik geliyor bilmiyorum son 1 yılda oldu böyle . Sizde sakin olun balkona çıkın biraz hava alın uzun süreli olursa acile gidersiniz. Paniğin geldiği Aralık sıklaşıyorsa psikiyatriye gitmeniz lazım