Moniza ya bunu dün sağlık ocağındaki hemsirelerimize sordum. Doktorum zaten hep aynı şeyi söylüyor. Kizim 4 aylik ve 5 kg. Acaba benim sutum mu yetersiz , beslememe gibi bir durum olur mu dedim. Hayir dediler. Çocuğa bağlı kilo almayan almıyor dediler. Ben bu şartlarda bile mama vermiyorum. Mamaya karşı olduğumdan değilde bebeğim biberon kabul etmiyor ayrıca doktorumuz da gerekli görmedi. Zaten 2 ay sonra ek gidaya başlayacak kilo alımı daha hızlanır toparlar dediler.