Bebeğim 2 aylık, gündüz hiç uyumuyor geceleri de 1de falan uyuyor sabah 7 gibi yine kalkıyor. Uyanık olduğu anlarda da hiç durmuyor. Karnı tok, gazı çıkmış ve altı temiz olduğu halde. inanılmaz yoruluyorum artık takatım kalmıyor. Geçer mi bu durum büyüdükçe? Aynı şeyleri yaşamış olan birileri var mı?