Afram96 valla 9 aylıkken saçıma dip için gittim salak kız komple açıcı kullandı dorelik kaldı diye 3 açıcı daha kullandı , iyi bari yanmadı saçlarım ama diplerim yara olmuştu , o saçla nefes alamıyordum hormonlardan dolayı zırlayıp durdum içime dert olmuştu😂 3 gün bekledim eski kuaförüme gittim 35 dk da halletti resmen , sertifikasını alan kuaförüm diye geziniyor resmen , tavsiyem diplere argan yagı gerisine hindistan cevizi yağı sürmüştüm saçı yıpratmışlardı ve buna rağman 5 ayda saçım anca kendine geldi