Kızlar ben bebeğime mama yaparken hazır su kullanıyorum 5 litrelik su alıyorum onu kaynatıp şişeye dolduruyorum 4 5 gün onu veriyorum sorum şu şimdi o su 4 5 gün şişede kalıyor her mama yaptğmda cezveye doldurup ılıtıp veriyorum o suyun o şişede o kadar süre kalmasının bir zararı varmı bebek için lütfen bilgi verin bilen varsa kafama takıldı??