AslhanDivarc Merhaba anneler 2 ay 23 günlük kızım var. Kızımın genzinde bi doluluk var oda nefesini etkiliyor tıkanıyor. Balgamı çıkarmak için öksürüyor. Dün gece uyuyamadı bir süre. Burun akıntısı yok ateş yok. Keyfî de ıyi. Genzindeki balgam serum fizyolojikle gitmiyor. Burun aspiretörü yok pompa var oda biseye yaramıyor. Ilk aylarda hırıltı normal demişti doktor. Daha öncede olmuştu ama bu kadar etkilememisti. Doktoru izinli bugün gidemiyorum. Hastamı değil mi anlayamadım sağlık ocağına mı gitsem acaba herhangi bi çocuk doktoruna görürsem mı? Uzun oldu kusura bakmayın
Leylaturkel AslhanDivarc aynısı bende var 4 aylık kızım ben götürdüm doktora ama bişeyi yok burun tıkanıklığı normal serum fizyolojik kullan dedi oda pek işe yaramıyor ama idareten kullanıyorum
Elifsu AslhanDivarc havalardan oluyor bizimki genelde genzi tıkanıyor hava kuru olduğu için. Sizinde mi o yüzden acaba?
AslhanDivarc [bilinmeyen] sagolun etmesinde sıkıntı yoktu dün gece iste böyle oldu. Şimdiye kadar da bi sıkıntı yok emmesinde
AslhanDivarc Leylaturkel aynen yani bana hasta gibi gelmedi eminim banada doktor öyle dicek ama yinede bi gotursemmi diye düşündum
AslhanDivarc Elifsu olabilir zaten son günlerde sürekli burnunda kurumuş mukus oluyor benimde aklıma o geldi
Leylaturkel AslhanDivarc götür bence canım ne olur ne olmaz biz bazen bazı şeyleri anlamayabiliyoruz kendilerini ifade edemedikleri için götürmekte fayda var geçmiş olsun 🙏🏼