kahveseverr Onu bilmiyorum canım ama komşum şikayetçi oldu daha sonra başka bir komşu şikayetçi olunca aynı mevzudan, ifadeye çağırmışlar ozmn demiş ki komşum, hani isim verilmeyecekti? Savcı demiş ki 2. Kez şikayet olunca soruşturma başlatıldı prosedür bu. İncelenip dava açılmaya karar verilirse, karşı tarafin sizden haberi olur. Tam olarak böyle olmuş canım