Herkese merhaba,
Neredeyse bebeğim doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Ama son zamanlarda nerdeyse her sabah ıslak kalkıyor çocuk… sürekli çişi dışarı veriyor ve bu çok sinirimi bozmaya başladı. Primadan rahatlık, kuruluk, iz yapmama gibi her konuda çok memnunum. Yerine ne aşabilirim onu da bilemiyorum… en son prima aktif bebe aldım ama ıslaklık çizgisi yok, iç kısmı mavi premium care kadar sevmedim sanki. Acaba külot bez mi denemeliyim? Avantajı nedir külot bezin?