Hticeaktass uçağa binmeden önce puşeti alıyorlar, bebek uçakta kucağında oturuyor. ben almanyadan türkiyeye uçmuştum ve burası soğuktu, türkiye ise sıcaktı. oğlumu klimada tutmadım, ceyeran da kalmamasını sağladım ve çok aşırı sıcak olmayan saatlerde çıkarttım dışarı. 10 gün kaldık türkiyede ve çok şükür hastalanmadı☺️ uçakta iniş ve kalkışta emzir, emzirmiyorsan biberonu veya emziği ver, kulaklara basınç olmaması için☺️ ben bide uçmadan önce kulak burun boğaz doktoruna gittiydim kulaklarına baktırdıydım iltihap falan varmı diye, sonuçta küçük çocuk söyleyemez olursa ve uçuş için çok tehlikelidir. doktor da bana bide burun damlası vermişti. uçağa binmeden damlat dediydi. uçaktaki klimadan dolayı burnu tıkanmasın diyeymiş oda😊 iyiyi uçuşlar dilerim😊