Gsmsasys bende baktım ikisine de ama ahşap karikatürde göremedim sanki o tarz, diğer sayfa da biraz daha karikatür olduğu için olmaz gibi geldi, normal zamanda sadece eşimin falan olsa yaptırırdım çok güzel gözüküyor gerçekten ama rahmetli babamı da ekleyeceğim için canlandıramadım gözümde 😔