ozomom Cok korkar esime yaptirirdim. Bruno markasini kesfettim. Serum fizyolojik 1 adet ile 2 burun deligine sirayla sıkıyorum. Ardından aspire ediyorum. Uclari o kadar yumuşak ki,bebegimin canını yakmiyorum. Hırilti olursa,emerken nefes alip vermek için mola veriyorsa, uykuya tam dalamiyorsa tikalidir..