Lavanta yağınin rahatlatıcı ve derin uyku sağlayacağı özelliğini duymuştum bebekler içinde kullanılabilir olduğunu araştırdım ama genelde buhar makinesinin içine damlatma olafak okudum, buhar makinesi var lakin başka kokularla karistirmistim banyo için o yüzden direk lavanta kokmaz… Bende kızımın yatağına carsafina 3 4 damla damlattim ama yinede sormak istedim ağır gelir mi acaba başka türlü nasıl kullanılabilir?? Ve lavanta yagini kullanıp verim alan oldu mu ?