Hakcjrks Arkadaşlar fiyatlar neden böyle hafta da artıyor yeni yakın araba alan var mı ne düşüyorsunuz
Bendenizsirine Hakcjrks merhaba annemiz😁 Gecen hafta ablam aldi honda civic 2022 model 780 bin tl herhafta fiyatlar farklilik gosteriyor Malesefki sıfır araba bayilerde olmadığı için 2.ci el arabalar peynir ekmek gibi satılıyor
Hellomoto Hakcjrks eşim eski arabayı satıp yeni alayım diye para biriktiriyor yine artıyor alamıyor aylardır
Busraslan5 Hakcjrks biz alalı 2 hafta olmadı. 343 e aldık şuan değeri 440 civarı. Ötv ye zam geldi. Benzine geliyor. Sıfır araba yok olanlar da pahalı bu yüzden 2.el de sürekli fiyat artıyor.