Bebeğim 5 aylık kakasını 5-6 günde bir yapıyor ama katı kıvamda değil yaparken ıkınıyor ve çok ağlıyor ilk 4 ay sadece anne sütü ile beslendi ıkınarak gazla beraber zor yapıyordu. Mama destekli şimdi hala aynı ıkınarak kızarıyor ve çok ağlıyor ama katı değil mamasına zeytinyağı koyuyorum. Neden olabilir yardımcı olursanız sevinirim