Bebeğim 1 yaş olacak zatenok gazlı bir bebekti artık geçti derken ishal oldu çok kötü bütün tahliller temiz çıktı ama ben böyle sini yaşaöadım hiç acayip gazlı ishali yapana aldar kadar çok ağlıyor diğer zöanlarda da hep gaz çıkarıyor ama çıktığı halde bitmiyor uyumuyor üni hastanesin de gastroenteroloji bölümüne gitmemi söylediler giden varmı ne yapıyorlar orda bilgisi olan varmı