Bebeğim dün gece çok rahatsızlandı ishal ve kusma vardı hastaneye gittik sabaha kadar müşahade altında kaldık serum taktılar sabah da ilaç verip gönderdiler zinco 15 mg verdiler yarım ölçek yazmışlar fakat ben 5 mg yarısı zannedip 2.5 mg verdim 0,5 mg olmadı gerekiyormuş sorun olur mu