Simsiminannesii 4 gün sonra 8 aylık olucak kızım 2 gündür ek gıda verirken ögürüyo durduk yere elini boğazına sokup kosturuyo kendini nasıl vazgeçiren bu huyundan ne yese cikariyo
Radikall_Anne Simsiminannesii Bebeğim bebeğimde öyle bebeklere yedirelecek şeyleri yemiyo , ben diyelim pilav yiyorum az ona veriyorum yiyo genelde karpuz çok yiyor. Ona göre mama yapınca kafasını çevirip duruyo
tczehra [bilinmeyen] kaşık maması filan dene canım daha katı olduğu için midesini tutabilir bende veriyorum aptamil markadan aldım onları yiyor bebeğim
Simsiminannesii tczehra gece hipp in gece mamasını veriyom gun icinde kahvaltisini yemegini yediriyodum ama kaşık mamasında bile kusuyo
Simsiminannesii serap1 bebegim 8 aylık aynı zamanda emmiyo diye 5. Ayda başlattı doktor ek gıdaya çok güzel yiyordu ama şu bikac gündür huyu değişti böyle yapmaya basladi
kiliclar [bilinmeyen] değişik şeyler deneyin kaşık maması filan yiyormu benim kızım seviyor aptamilden veriyorum midesini tutan şeylerden tercih edin sütlü büsküvili filan var çeşit olarak ondan verin