Kızlar sırf bebeğimde bir problem olduğunda ulaşabileyim diye özel hastanede doktora götürüyorum cuma günü saat 5te bebeğimin bezinde minik nokta kanlar gördüm doktora attım gayet kibar bir mesajla o saatten bu saate cevap yok. Doktorlar sadece hafta içi mi iletişime geçiyor bir bilginiz var mı? Bu arada kendisi vermişti ilk muayenede telefon numarasını bir şey olursa iletişime geçin demişti.