asianbaby2019 Oğlum 3 yaşında boyama yaparken yemek yerken iki elini de kullanıyor var mı acaba böyle olan ?
2bebeannesiii asianbaby2019 Benim babam 53 yaşında ve kendini bildi bileli iki elini de kullanabiliyo . Normal şartlarda solak ama sağ eliyle de yazı yazabiliyo yemek yiyebiliyo çalışabiliyo . Yani iki elini kolunu gayet aktif kullanıyo .
asianbaby2019 2bebeannesiii anladım çevremde pek rast gelmedim arkadaşların çocuklarında da görmedim o yüzden sormak istedim çok teşekkürler cevabınıZ için
2bebeannesiii asianbaby2019 Rica ederim ne demek 🤗 bende babam hariç kimsede görmedim bu durumu . Normalde solak ama sağ eliyle o kadar güzel yazı yazar ki inanamazsınız . Çalışırken de sağ elini kullanır hatta . İstisna gibi bişey resmen adam 😂