Sevgili anneler, bebeğim 4 ay 11 günlük ve uyku gerilemesi yaşıyoruz. Zaten uykuları kötüydü birkaç gündür dibi gördük. Kucak ve memede uyuyor sadece. Maximum yarım saatte bir uyanıyor. Bazen ağlıyor memede susuyor yine. Yatağında bıraktığımda birkaç dakika sonra hareketlenip uyanıyor. Gündüzleri de huysuz ve sürekli kucak ilgi bekliyor.
Bu süreci atlatmak için işe yaramış taktikleri olan annelerin yorumlarını bekliyorum☹️