Kızlar merhaba doğum yapalı 2 ay oldu hala göbeğim inmedi sivri hamile göbeği gibi kaldı regl daha olmadım emziremiyorum mememin ucu yok sağıyorum oda çok azaldı sütüm yok denilecek kadar az 🥹😢 75 le doğuma girdim 59 kiloyum şuan ama göbeğim hamile göbeği gibi yolda görenler hamilemisin diye soruyorlar çok morelim bozuluyor 🥹 ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum çok bunalıma girdim