Mehmetyagiz_ ben 5 ay 8 gunlukken başlamıştım. Alerjik bebek, kilo alımı normaldi ne az ne cok, doktor bizim kararımıza birakti İsterseniz 6 da başlayalım isterseniz simdi başlayalım hevesliyseniz dedi. Bizden cok oglum hevesli yemek yemeye dedik o da başlattı. Ilk 1 hafta öğlen sebze yedi. 1 hafta sonra öğlen sebze ikindi meyve yedi oyle devam ediyoruz hala