Kızım 30 aylık tam 2.5 yasında canım kelimeler su sekılde
Baba dede bu mama gel cici aboo ham ada anne. Konusms dısında herseyı normal. Hatta cok sosyal bir cocuk.ama gel gelelim cocık konusmayı tercih etmıyor. Evet bazı cocık gec konusuyor ben artık kabul ettim. Nasıl bazı cocık gec yuruyorsa bu oyle bise. Mesela aekdasımın kızı 26 aylıkken yurudu. Gayet normal bir cocık. Ne soylersen anlıyorsa iletisimı iyiyse, goz teması ısme bakması, ogrenmesi, yurumesı bunlar normalse korkulacak bise yok. Bir cok video izledim bu konuyla ilgili cok arastırma yaptım sana tavsiyem cocugnu once bir izle. Canını sıkan Baska bir durum yoksa kendini bosa uzme.