Btlkvk ah ben neler yaşadım o meme reddinde. Benimki 3 aylıkken başladı 4. Ayın başına kadar resmen. Neler yaptım hemen anlatayım. Gezerek emzirdim emzirme kolyeleri var ya da renkli büyük kolyeniz varsa dikkatini çekebilecek onu taktım öyle emzirdim. Banyoda duşun altında emzirdim. Birde ısrar etmedim acıkınca mecbur kendi emiyor bazen 4 saati buldu emmedi dayandım bende zorlamadim. Memede çok ağlayınca bıraktım sakinlestirdim tekrar denedim yani emzirmekten başka bisey yapamadığım bir dönemdi sürekli bogusma halinde. Birde Sütüm azalır mı diye korkuyor insan ama o da olmadı çok şükür. Çünkü eninde sonunda ac kalıp uzun emdiği oluyordu. Ve bir sabah bir kalktım ki bütün bunlar bitmiş normalde dönmüş. Sizinde en kısa zamanda düzelir sadece stres olmayın sütünüz azalmasin çok ısrar etmeyin sakinken emzirmeye çalışın 🌺