Doğduğundan beri bu dert ten muzdarip biriyim sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal dedi dr zar zor 10 günde bir yapardı bazen 3 tada 5 günde ek gıdaya başladık 4 günde bir yapıyor ama nası diyeyim büyük insan gibi çol zor kaka yapıyı biraz ıkınır gibi olurken alıp çiş tutar gibi tutuyorum çıkarması kolay olsum diye ama nası zorlanıyor yinede tutmadım çok az çıkardı 😑😑kayısı hoşaf zeytinyağı vs hepsini denedim ne yapsam bi akıl verin suyuda iyi içer hep eline veririm suluğu heö oynar heö içer ama bu çocuk neden zor kaka yapıyor çözemedim