Aysima1 Aryakus28 zaten gündüz hiç uyumuyor ki çok sabırlıyım hiç kızmıyorum uyumuyor diye sadece üzülüyorum uykuya ihtiyacı olduğunu bildiğim için kendimi yetersiz hissediyorum